• anonim · 31.08.2007 20:16:58 · usuń ten komentarz!
  • Ludzie przyjezdżają z badań kontrolnych i muszą iść w ten sam dzień do pracy!!!To jest chore i niezgodne z kodeksem pracy!!!przecież jeśli firma wysyła nas na badania to powinniśmy mieć dzień wolny od pracy!!!Ludzie boją sie odezwać bo nie chcą mieć problemów z przełożonymi i wbrew własnej woli zgadzają się na takie traktowanie!!!TAK BYĆ NIE POWINNO!!!
  • anonim · 31.08.2007 20:16:58 · usuń ten komentarz!
  • co wy opowiadacie na maflow jest super- pracuje za jałmużne i nawet dorobiłem sie tam już...garba !!:)
    Ta praca jest super poprostu żyć nie umierać -chce pracując tam !!!
  • anonim · 31.08.2007 20:16:58 · usuń ten komentarz!
  • hmmm ja tam robie juz caly tydzien - pierwsze co mnie rozdraznilo - badania lekarskie- mieszkam za przeproszeniem w malym zadupiu az pod chrzanowem - firma mnie przyjela i kazali jechac az do tychow na 7 na te badania po czym mialam zdazyc na 13 juz do pracy do chelka. to jest po prostu smieszne WSZYSTKO W JEDNYM DNIU byle zajechac od poczatku pracownika .. po drugie zero organizacji -nie mam szafki, nie mam ubrania roboczego i nie mam jeszcze wogole umowy - a zeby do kogosc isc sie cos dowiedziec to nikt nic nie wie. Pracowalam w wielu beznadziejnych firmach - malo placili - ale porzadek w nich by- od razu mialam umowe, szkolenia badania - dostawalam reczniczki , mydelka a tu niec - BURDEL na kolkach.
  • anonim · 31.08.2007 20:16:58 · usuń ten komentarz!
  • niedługo więcej będzie w firmie kierownictwa jak ludzi do roboty
  • anonim · 31.08.2007 20:16:58 · usuń ten komentarz!
  • Ludzie - przejżyjcie na oczy - Maflow to jeden z największych syfów, którego jesteście częścią a zarazem sami go tworzycie!!!!!

    Spora część Waszych współpracowników jest zastraszona, kabluje na Was a tupet i niekompetencje kierownictwa powinien być szykonowany przez Was samych.

    Pracowałem tam i nie dawałem sobą pomiatać, a i mocno krytykowałem wiele praktyk tam istniejąych, kolosiestwo jak i konfidentów przymilających się TLiderom jak i kierownictwu czyimś kosztem w celu odniesienia korzyści - wielu tam takich a jednak duża część z Was to toleruje - przyznajcie się sami przed sobą - dlaczego?

    Są takie przedmioty na wyższych uczelniach jak socjologia pracy czy zarządzanie i kierowanie zasobami ludzkimi, które są przez najwyższych firmy Maflow świetle opanowane i przez co właśnie oni robią z Wami co chcą wykorzystując wasze uzależnienie od potrzeby zarobkowej - ale sory - żeby w tych czasach godzić się na cos takiego za marne 1400PLN nierzadko będącą pensją brutto!!!!!!

    Radzę tym bardziej ambitnym aby uważniej przyglądneli się istniejącym w zakładach Maflow Automotive nieetycznym praktykom i zaczęli je sankocjonować bo tylko w ten sposób osiągną sukces ww kwestii ............ - naprawdę większość z Was zasługuje na lepsze życie!!!!!!
  • reklama
  • anonim · 31.08.2007 20:16:58 · usuń ten komentarz!
  • Witam, jutro ide tam na rozmowe o prace. Większość postów jest juz od jakiegos czasu. Zmieniło sie cos tam, warto sie pchac w to bagno? Dajcie jakas odpowiedz
  • anonim · 31.08.2007 20:16:58 · usuń ten komentarz!
  • Nie bądzcie następnymi ofiarami tego bagna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    NA PRAWDĘ NIE WARTO!!!!!!!!!!!!!!! NA SAM WIDOK TEJ FIRMY ŻYGAĆ SIĘ CHCE!!!!!!!
  • anonim · 31.08.2007 20:16:58 · usuń ten komentarz!
  • No to ja coś dopiszę. Dziś byłem tam na rozmowie w sprawie pracy, umówiono mnie na 9:00. Wczoraj wieczorem wpisałem sobie "Maflow" w wyszukiwarce i mogłem poczytać wiele ciekawych opinii nt. tej firmy. Okazuje się, że to prawda, nie wiem jak w środku, ale już przy rekrutacji leją na ciebie. Od 9:00 do 9:30 czekałem na bramie na kobietę, z którą byłem umówiony. Łaskawie wpuszczono mnie i jeszcze jednego gościa o 9:30 gdzieś dalej na jakiś przedsionek gdzie straciłem kolejne pół godziny. O 10:00 łaskawie zaprasza mnie osoba, z którą byłem umówiony i przeprasza, bo była na jakimś spotkaniu z dyrektorem. Gdy zwróciłem uwagę, że raczej nie powinno tak być, że ja czekam na rozmowę godzinę i myślę już o powrocie do domu, bo od godziny nikt się mną nie interesuje, to pani odpowiada, że ja jestem kandydatem do pracy i nie będą przede mna padać na kolana. Pytam więc, czy to może ja powinienem padać na kolana przed nimi i mówię, że można zadzwonić na co bezczelnie odpowiada mi czy miała dzwonić do 50 osób żeby przełożyć spotkanie. Jakoś nie widziałem pod bramą 50 osób hehe no ale trudno. Do tego zaczyna mnie straszyć, że chyba zakończymy rozmowę hahaha. Proszę bardzo, ulżyłem kobiecie skoro ma taki napięty grafik i poszedłem sobie w pizdu.
  • reklama
  • Jackare · 02.12.2007 23:16:57 · usuń ten komentarz!
  • jeżeli zmieniłeś to pismo na takie bez podania powodu, to bardzo źle zrobiłeś. Przy wypowiedzeniu umowy przez pracownika z winy pracodawcy przysługiwałoby Ci roszczenie odszkodowawcze przeciw pracodawcy, a właściwie "pracodawcy"
  • Tomek · 04.12.2007 21:51:44 · usuń ten komentarz!
  • Ciężko mi w to wszystko wierzyć jak ja do mojej stolarni po 10zł + ubezpieczenie nie mogę chętnych znaleźć
  • Spokojny... · 05.12.2007 17:29:09 · usuń ten komentarz!
  • Caly czas jest za dobrze. Ale juz nie dlugo. Caly czas jeszcze sa ludzie, ktorzy mimo wszystko przychodza i pracuja. Ale to koncowka. Wiec w czym problem?? Nikt nikogo nie zmusza do przychodzenia tam.

    Mozna uderzac do PIP, Sadu pracy, albo jeszcze Bog wie gdzie, ale pytanie komu sie chce?? Jak mi sie nie podoba praca to ja zmieniam. Czasy bezrobocia juz minely wiec - pieprzeni wyzyskiwacze - uwazajcie!! Wasze rzady dobiegaja konca!!
  • tr · 05.12.2007 19:41:22 · usuń ten komentarz!
  • o w morde. stary,.współczuje cie. ale z tego co czytam to wnioskuje ze to jakis jebany łagr.
  • kaśka · 13.12.2007 17:48:41 · usuń ten komentarz!
  • Czy ktoś orientuje się może jak wygląda praca w Maflow na dzień dzisiejszy??? I czy to traktowanie pracowników występuje tylko na produkcji czy takze w biurze??? Zalezy mi na odpowiedzi! z gory dzieki!!!
  • Dopisz swoją odpowiedź na forum. Możesz pisać anonimowo, nie musisz podawać swoich prawdziwych danych.
  • Imię lub pseudonim:
  • Nie wypełniaj jeśli chcesz wysłać odpowiedź anonimowo.
  • Twój e-mail:
  • Nie musisz go podawać, nie będzie publikowany.
  • Treść odpowiedzi: (dozwolone tagi to <b>pogrubienie</b> <i>pochylenie</i> <u>podkreślenie</u>)
  • Przed dodaniem odpowiedzi, sprawdź czy nie ma w niej błędu.
Copyright © 2007 - 2011 Praca do kitu |Kontakt|Bannery|RSS